Message: Return type of CI_Session_files_driver::open($save_path, $name) should either be compatible with SessionHandlerInterface::open(string $path, string $name): bool, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice
Message: Return type of CI_Session_files_driver::close() should either be compatible with SessionHandlerInterface::close(): bool, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice
Message: Return type of CI_Session_files_driver::read($session_id) should either be compatible with SessionHandlerInterface::read(string $id): string|false, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice
Message: Return type of CI_Session_files_driver::write($session_id, $session_data) should either be compatible with SessionHandlerInterface::write(string $id, string $data): bool, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice
Message: Return type of CI_Session_files_driver::destroy($session_id) should either be compatible with SessionHandlerInterface::destroy(string $id): bool, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice
Message: Return type of CI_Session_files_driver::gc($maxlifetime) should either be compatible with SessionHandlerInterface::gc(int $max_lifetime): int|false, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice
EĞİTİMİN AMACI ve KAZANDIRDIKLARI: Günümüzde her konunun başına konulduğu gibi pazarlama kavramının da başına bir “Dijital” kelimesi gelmeye başladı. Pazarlama temelinde, tüketici satınalma davranışlarına göre ortaya çıkarılacak yeni bir üründen, ortaya çıkarılmış bir ürünün tüketiciye aktarılmasına kadar geçen tüm süreci kapsamaktadır. Pazarlama felsefesi gereğince yeni sosyo-kültürel yapı içerisinde satış ile karıştırılsa da, pazarlama bir süreç, satış ise onun sadece ufak bir parçasıdır. Pazarlama kavramı ortaya çıkarılan ürünün, tüketiciye ulaştırıldıktan sonra belirli bir süre aralığında gelen geri bildirimine kadar olan tüm süreci ifade etmektedir. 2000 li yılların başında teknolojinin yıkıcı etkisiyle birlikte pazar rekabetlerinin artması ve reklamcılık anlayışının değişimi yeni bir pazarlama kanalını ortaya çıkarttı. Başlarda buna “Online Pazarlama” bir başka ifadesi ile “Çevrimiçi Pazarlama” denildi. Online Pazarlama, temelinde tüketicileri daha dikey konumlandırmaya ve piyasa dengelerinde takip edilebilir raporlar ile yeni stratejiler çizmek amacıyla kullanılmaya başlandı. 2002 yılında yine yıkıcı bir devrim ile E-Posta Pazarlaması çılgın bir yükselişe geçerek günümüz Dijital Pazarlamasının temelleri atılmış oldu. O günlerde tüketicilerin E-Posta ortamlarında gösterdiği davranışlara Dijital Ayakizi adı verildi. Dijital Ayakizi, mesajın iletilmesi istenilen kişinin mesajı okuma süresi, mesajı açma ve olası dönütleri gibi basit ama etkili matematiksel metriklere bağlıydı. Matematiksel metriklerin çok şey anlattığını 2006 yılında farkeden Google, yeni nesil reklamcılık anlayışına bir soluk getirerek arama algoritmalarını tamamen matematiksel verilere ( Nam-ı diğer “Metrik” ) dayanarak yeniden yapılandırdı. Bu temelinde müşteri davranışlarını inceleyebilecek bir veritabanı oluşturmaktı. Google o dönemlerde bu verilerin pazarlama araçlarında kullanılabileceğini hiç düşünmese de günümüz Dijital Pazarlamasının temellerini atmış oldu. Dijital Pazarlama aslında, sosyal medya platformlarının evrilmesi ile ortaya çıktı. Sosyal Medya platformları, bireylerin birbirleri ile daha rahat iletişim kurabilecekleri ve etkileşim sürecini zaman-mekan bağımsız bir biçimde çözebilecekleri ortamlar halini almaya başladı. Büyüyen ve çığ gibi büyümeye devam eden kitlelerin oluşması sosyal medya platformlarının gözünden kaçmadı ve 2012 yılı itibari ile bu platformların ana gelir modelini oluşturmaya başladı. 2014 yılı geleneksel reklamların sonunun başladığı sene olarak bilinmektedir. Geleneksel reklamcılık tabiri çok eskiye dayanmasına karşılık kısa süre içerisinde etkisini tamamen yitireceği beklenmektedir. Bu noktada doğru hedef kitleye doğru reklamı göstermenizi sağlayan dijital reklamlar sayesinde geri dönüşlerinizi ölçebilir ve görüntüleyen kişiler bazında ücret ödeyebilir ve hiç bir reklam için kimse ile pazarlık yapmak durumunda kalmazsınız, bütçeniz kadar reklam gösterir ve kazanırsınız. Aynı zamanda istediğiniz de reklamlarınızı yayından kaldırabilir veya yerine yeni bir görsel veya içerik ile tekrar oluşturabilirsiniz.
Bu şartlar altında öngörümüz 2022 yılında Tv ve Radyo gibi geleneksel reklam araçlarının neredeyse tamamının “Sosyal Medya” ve “Google” reklamlarına geçmesi, ve rekabet piyasalarının reklam ile kazanma olasılığının artması.
Dijital pazarlama faaliyetlerinizi “Ben de yapabilirim ne var ki bunda” riskinden biran önce kurtarıp, henüz başlamadıysanız bilinçli bir şekilde dijital pazarlama çalışmalarına hemen başlamalısınız.
Yeni Nesil Dijital Pazarlama Temelleri ve Teknikleri Eğitiminin temel kazanımları arasında; “WEF 2018 Future Jobs” raporunda yayınladığı, gelecekteki başarıları sürdürülebilir kılmak için geliştirilmesi gereken yetenekler arasında gösterdiği “Dijital Dönüşüm ve İnovatif Düşünce” kavramını iyice kavrayacak ve bunu yeni iş yaşamlarına yelken açmak için bir fırsat olarak kullanabileceksiniz. Yeni Nesil Dijital Pazarlama Temelleri ve Teknikleri Eğitimi sayesinde, çığ gibi büyüyen bu sektörün içerisine profesyonel bir şekilde girip, sadece kişisel gelişiminize katkıda bulunmakla kalmayıp pek çok firmanın en büyük sorunlarına çözüm üretebileceksiniz.
EĞİTİME KİMLER KATILABİLİR?
Sosyal medyaya, dijital reklamcılığa, e-girişim, e-ticaret alanlarına ilgi duyan herkes katılabilir.
Sosyal medya yönetimi, Dijital pazarlama, E-ticaret, SEO, alanlarında kariyer hedefleyenler.
Şirketlerinde, markalarında sosyal medya yönetimi, e-ticaret ve dijital pazarlama yapmak, müşteri portföyünü genişletmek isteyenler, müşteri memnuniyetini ve satışlarını artırmak isteyenler.
Bu alanlarda bilgi edinmek, güçlenmek, bilgilerini yeni nesil bilgilerle güncellemek veya derinleştirmek isteyenler.
Dijital pazarlama ve sosyal medya yönetimi, SEO gibi alanlarında kariyer planlayan gençler, öğrenciler. İş arayanlar, yeni iş fırsatları için yeni ve popüler bir alanda kendini geliştirmek ve gelir elde etmek isteyenler bu eğitime katılabilirler.
İşletmelerin pazarlama departmanlarında çalışanlar ya da bu alanlarda çalışmak isteyenler.
Pazarlama danışmanları.
Reklam ajanslarında çalışanlar.
İşlerini geliştirmek veya büyütmek isteyen şirket sahipleri.
Dijital pazarlama ve sosyal medya yönetimi konusunda bilgilenmek isteyen her seviye yöneticiler.
Uzaktan Eğitim Derslerimiz + Uygulamalı Online (Canlı Yayın) Derslerimiz ve Soru-Cevap Derslerimizle birlikte 14 saattir.
Sertifika Geçerlilik Süresi
Türkiye’nin her lokasyonunda ömür boyu geçerlidir.
EĞİTİM İÇERİĞİ:
Modül 1 – Pazarlamanin Felsefesi
Pazarlama Nedir ? Pazarlama Neden Önemlidir ? İmaj Kavramı ve İmaj Yaratma Süreçleri Strateji Çalışmalarına Yüzeysel Bakış Pazarlamada 7P Pazarlamada 4C SWOT Analizi KANO Modeli Müşteri Segmentasyonu Müşteri Odaklı Düşünme Empati Yeteneği ve “Test” Etme Pazarlamanın Matematiği 8 Sayısının Önemi ve Pazarlamaya Etkisi Geleneksel Pazarlama Kavramı Yeni Nesil Reklamcılık ve Yeni Nesil Pazarlama
Modül 2 – Yeni Nesil Dijital Pazarlama Temelleri
Dijital’e Genel Bakış Dijital Pazarlamaya Giriş Dijital Ekosistem ve Komünite Dijital Kanallar Nedir ? Bu Kanalların Kullanım Amaçları Müşteri Odaklı Düşünme Modül 3 – Dijital Pazarlama Kanalları ve Etkileşimleri Profesyonel İnternet Kullanımı İş için İnternet Sosyal Medya Nedir ? Nasıl Kullanılmalı ? Google ve Arama Ağları E-Posta Pazarlaması Görsel 5.0 Çağı Modül 4 – Sosyal Medya Ağ Yönetimi Sosyal Medya Yönetimi Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter,Youtube Sosyal Medya Dinamikleri ve Algoritmaları İçerik Pazarlama Sosyal Medya Pazarlama Stratejileri Modül 5 – Sosyal Medyada Planlama Sosyal Medyada Hedef Belirleme Dijitalde Rakip Analizi Planlama ve Stratejik Yönetim Modül 6 – Sosyal Medya Marka Stratejileri Sosyal Medya ve Marka Entegrasyonu Sosyal Medya Destekli Pazarlama Sosyal Medyada Pazarlama Planı Online/Çevrimiçi Topluluk Oluşturma Dinamikleri Modül 7 – Sosyal Ağlar için İçerik Oluşturma İçerik Süreçleri ve Dil Belirleme İçerik Uygulama ve Marka Konumlandırması
Modül 8 – Google Gibi Düşünmek Google Algoritmaları ve Arama Motoru Optimizasyonuna Genel Bakış
Modül 9 – SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) SEO Kavramı SEO’nun Markalar İçin Önemi Temel SEO Yöntemleri SEO Uyumlu İçerik Hazırlama Methodları SEO’da Dikkat Edilmesi Gerekenler
Modül 10 – E-Posta Pazarlama Stratejileri E-Posta Pazarlama Stratejileri Segmentasyon ve Ölçüm E-Posta Testleri ve Takipleri Modül 11 – Dijital Reklam Ajansı ve Müşteri İlişkileri ( Brief – Debrief Süreci)
Dijital Dönüşüm Süreci Markayı Tanıtmak ve Brief
KPI Belirleme ve Hedef
Ajans Seçimi & Değerlendirme
Ortak Akıl Süreci
BAŞVURU SÜRECİ
Eğitim başvurularımız www.truvaakademi.com.tr adresinden yapılmaktadır. Eğitimini almak istediğiniz sertifikaları veya eğitim programlarını seçtikten sonra, ödeme işleminizin onaylanması ile e-posta adresinize ‘onay’ bilgisi gönderilecektir. Akabinde eğitim alacağınız uzaktan eğitim sisteminin dijital adresi, size özel kullanıcı adı ve şifreniz ise cep telefonunuza kısa mesaj olarak gönderilecektir. Böylece Truva Akademi ailesine katılmış ve kariyeriniz için değerli bir adım daha atmış olacaksınız. En kısa zamanda sizleri de aramızda görmekten ve sizlere hizmet sunmaktan mutluluk duyacağız.
BAŞVURU SÜRECİ
Bu eğitimi alan katılımcılarımıza soru çözümlü ve konu anlatımlı canlı yayın derslerimiz Truva Akademi tarafından HEDİYE edilmektedir. Ayrıca uygulamalı ve konu anlatımlı SÜPERVİZYON eğitimlerimiz de katılımcılarımıza Truva Akademi tarafından HEDİYE edilmektedir. Bunun yanı sıra eğitim notlarından oluşan kitapçık ve çalışma soruları da katılımcılarımıza Truva Akademi tarafından HEDİYE edilmektedir
GEREKLİ EVRAKLAR
Kimlik Fotokopisi
Diploma veya Öğrenci Belgesi
2 adet Vesikalık Fotoğraf ile eğitime kayıt yaptırabilirsiniz.
SİZLERE ÖZEL İNDİRİMLERİMİZ
Birinci derece şehit yakınlarına özel %50 indirim
Gazilerimize özel %50 indirim
Engelli katılımcılarımıza özel (raporlarındaki engel oranlarına göre) azami %50 indirim
Anlaşmalı olduğumuz üniversite çalışanlarına ve öğrencilerine özel %10 indirim hizmeti Truva Akademi tarafından sizlere sunulmaktadır.